- Úvodní ustanovení
- Tyto podmínky upravují právní vztahy mezi pořadatelem konference paliativní péče PaliaSEN 2025 (dále jako „konference“) a účastníky konference.
- Pořadatelem konference je SENIOR Otrokovice, příspěvková organizace, se sídlem v Otrokovicích, K. Čapka 1615, 765 02 Otrokovice, zapsaná u Krajského soudu v Brně pod sp. zn. Pr 262, IČ 62180444, neplátce DPH (dále jako pořadatel).
- Pokud se v těchto obchodních podmínkách mluví o účastníku, rozumí se jím registrovaný účastník se zaplacenými poplatky, registračním, příp. za společenský večer, další účastníci včetně vystavovatelů, přednášejících a zástupců sdělovacích prostředků apod.
- Platnost obchodních podmínek
- Návštěvníci se při vstupu do objektu místa konání konference řídí:
- Těmito obchodními podmínkami.
- Návštěvním řádem místa konání konference, Otrokovické Besedy, s.r.o.
- Tyto podmínky jsou platné úhradou registračního poplatku, příp. poplatku za společenský večer, čímž s nimi účastník vyjadřuje svůj souhlas.
- Návštěvníci se při vstupu do objektu místa konání konference řídí:
- Registrace na konferenci
- Registrace účasti a všechna konkrétní oprávnění se řídí Ceníkem platným pro konferenci paliativní péče PaliaSEN 2025 zveřejněným na webových stránkách www.paliasen.cz. Zveřejněný Ceník je nezávaznou neadresnou nabídkou ze strany pořadatele.
- Registrace je provedena prostřednictvím Registračního formuláře pořadatele. Přijetí elektronické registrace je potvrzeno na kontaktní emailovou adresu uvedenou při registraci a veškerá další písemná komunikace pořadatele s organizací a účastníkem je vedena na tuto adresu.
- Při registraci je třeba uvést platné kontaktní údaje. Pořadatel zaručuje, že takto získané údaje budou použity v souladu se Zásadami zpracování osobních údajů (viz bod 7.7 těchto podmínek).
- Pořadatel nenese odpovědnost za technické zajištění komunikace a řádné doručení emailu. Zajištění doručitelnosti kontaktního emailu je odpovědností objednatele (včetně kontroly složky spam atp.), který je povinen uvést funkční kontaktní emailovou adresu.
- Platební a storno podmínky
- Úhrada registračního poplatku za zlevněnou cenu musí být provedena nejpozději do 31. 1. 2025, úhrada registračního poplatku platného od 14. 1. 2025 musí být provedena nejpozději do 7. 3. 2025 bezhotovostně na účet označený pořadatelem na základě zálohové faktury. Platný Ceník pro konání konference paliativní péče je uveden v sekci CENÍK na webových stránkách konference https://paliasen.cz/.
- V případě nezaplacení registračního poplatku a poplatku za společenský večer dle předchozího bodu registrace zaniká.
- Pro stornování již provedené objednávky účasti platí následující storno podmínky:
- Zaregistrovaný účastník se může odhlásit z konference POUZE zasláním emailu na adresu info@paliasen.cz. Potvrzení o přijetí emailu mu bude zasláno ze strany pořadatele bez zbytečného odkladu. Odhlášení z konference bez stornopoplatků lze provést nejpozději do 10. 3. 2025. V tomto případě bude poplatek vrácen v plné výši.
- V případě zrušení účasti 11. 3. 2025 a později hradí účastník stornopoplatek ve výši 100 % registračního poplatku a poplatku za společenský večer. Termínem storna se rozumí den, kdy bylo stornování objednávky pořadateli doručeno.
- V případě naplnění kapacity konference si pořadatel vyhrazuje právo příjem objednávek přerušit nebo zcela zastavit.
- Při přerušení nebo ukončení konference po jejím začátku z důvodů nezpůsobených pořadatelem nárok na vrácení ceny/poplatků zaniká.
- Pořadatel nevrací nevyužitý registrační poplatek.
- Účast na konferenci
- Účastníku konference budou při vstupu předány konferenční materiály a identifikátor, který jsou všichni účastníci povinni viditelně nosit po celou dobu trvání konference. Bez identifikátoru není dovoleno setrvávat v prostorách konání konference.
- Účastníci konference jsou povinni zdržet se po dobu konání konference veškerého protiprávního jednání a počínat si tak, aby jejich jednáním nedocházelo ke škodám na majetku pořadatele, místa konání nebo třetích osob.
- Účastníci jsou plně odpovědni za veškerou škodu, kterou svým jednáním pořadateli nebo třetím osobám způsobí.
- Účastníci jsou povinni nerušit svým chováním přednáškovou část konference, chovat se ohleduplně k ostatním účastníkům a v případě mimořádných událostí respektovat pokyny personálu pořadatele, provozovatele místa konání konference a příslušníků složek integrovaného záchranného systému.
- V případě závažného narušení konference, opakovaného narušení konference, porušování právních předpisů, závažného porušování společenských norem, nebo úmyslného způsobení škody si pořadatel vyhrazuje právo okamžitě ukončit přítomnost takového účastníka na konferenci. Takové jednání pořadatele nevylučuje odpovědnost účastníka za způsobenou škodu, nemajetkovou újmu nebo jeho odpovědnost podle jiných právních předpisů.
- Účastníci jsou povinni uposlechnout pokyny pořadatele, jím delegovaných osob a pokyny příslušníků bezpečnostních složek vydané v souvislosti s bezpečnostním zajištěním konání konference a v souvislosti s otevírací dobou Otrokovické Besedy, s.r.o. uvedenou v programu konference. V případě závažného neuposlechnutí takových pokynů si pořadatel vyhrazuje právo okamžitě ukončit přítomnost takového účastníka.
- Účastníci jsou povinni dodržovat veškerá nařízení či jiné právní akty, stejně jako pokyny pořadatele vydané v souvislosti s aktuálním vývojem zdravotní a bezpečnostní situace v ČR.
- V případě nedodržení závazných předpisů nebo důvodných pokynů pořadatele dle předchozích článků je účastník povinen uhradit pořadateli případnou vzniklou škodu a nemajetkovou újmu, a to bez ohledu na případný jiný postih účastníka z jeho jednání vzešlý.
- Pořadatel neodpovídá za případné zdravotní dopady účasti na konferenci na objednavatele, nemají-li původ v prokazatelném porušení bezpečnostních předpisů ze strany pořadatele.
- Změna termínů a programu
- Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu termínu nebo místa konání konference. Takovou změnu oznámí nejpozději dva týdny před jejím plánovaným nebo skutečným začátkem, podle toho, která událost nastane dříve. Změna bude oznámena na emailovou adresu uvedenou při registraci. Při řádném zrušení nebo přesunutí konference z důvodů ležících na straně pořadatele má objednatel nárok na vrácení již uhrazeného poplatku. Nemá však nárok na náhradu jakýchkoliv nákladů vynaložených v souvislosti s registrací nebo účastí na zrušené nebo přesunuté konferenci.
- V případě zrušení nebo nekonání konference před jejím začátkem z důvodů neležících na straně pořadatele a nezpůsobených účastníkem, má účastník nárok na volný vstup na další ročník konference konaný po zrušeném nebo nekonaném ročníku, popřípadě, pokud o to požádá, na vrácení registračního poplatku do dvou měsíců od data konání konference, a to na účet, z něhož byl registrační poplatek uhrazen.
- Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu již ohlášeného programu konference.
- Pořizování záznamů a ochrana osobních údajů
- Pořadatel informuje, že v průběhu konference jsou pořizovány audio i video záznamy přednáškové části konference a dále jsou pořizovány fotografie z celé konference v souladu s ustanoveními § 88 a § 89 zák. č. 89/2012 Sb.
- Účelem pořizování záznamů je výkon práv a oprávněných zájmů pořadatele ve formě dokumentace průběhu konference, předkládání informací o konferenci partnerům konference a propagace konference, a informování o konferenci prostřednictvím zpravodajství.
- Účastník svým vstupem na konferenci bere na vědomí, že jeho podoba může být obsažena na fotodokumentaci a souhlasí s tím.
- Pořadatel se zavazuje vyvarovat se použití snímků, které mohou být považovány vůči zobrazeným osobám za urážlivé či nevhodné.
- Veškerá dokumentace dle tohoto článku je pořizována a zpracovávána v souladu se Zásadami zpracování osobních údajů pořadatele.
- Účastník je oprávněn pořizovat z konference a všech jejích jemu přístupných součástí audio i video dokumentaci pro vlastní potřebu v rozsahu, ve kterém mu to umožňuje platný právní řád. Přitom je povinen šetřit práva třetích osob a nijak nenarušovat průběh konference.
- Ochrana osobních údajů zpracovávaných organizátory konference se řídí Zásadami zpracování osobních údajů pořadatelem (GDPR).
Tyto všeobecné podmínky nabyly platnosti dnem podpisu a nabývají účinnosti dne 1. 11. 2024.
Otrokovice, 29. října 2024